Obserwatorzy

sobota, 4 stycznia 2014

Dlaczego behawiorysta psi? Co to? I do czego zmierzam?

 Hej Moi Czytelnicy!
 Dużo już pisałam na blogu o moim największym marzeniu, a mianowicie zostanie behawiorystą psim. Nie pisałam kto to, i czym zajmuje się taka osoba.
 Behawiorysta to inaczej psycholog, ale moim marzeniem nie jest zostanie behawiorystą do ludzi tylko dla zwierząt, a bardziej dla psów.
 Nakłonił mnie do tego mój czworonożny przyjaciel, Fajtek. Od zawsze marzyłam mieć psa, ale gdy już był koło mnie blisko, chciałam aby był dobrze wyszkolony, posłuszny, wierny i oczywiście znał wiele sztuczek. Bardzo mi się podobały filmiki na youtube, w których pies wykonywał zwariowane sztuczki. Czytałam dużo na ten temat w internecie, a nawet dostałam książkę o odpowiednim szkoleniu psa. Oglądałam programy o psach, takie jak : Zaklinacz psów, lub Wszystko o psach.

 Bycie behawiorystą sprawiało by mi w przyszłości wielką frajdę. Nigdy nie chciałabym mieć pracy w biurze, albo takiej pracy, której bym nie lubiła. I Codziennie bym marudziła, że znowu trzeba iść do tej pracy.
 Gdy skończę szkołę, chciałabym się udać na studia Behawiorystyczne. Tylko, że jest jeden problem, są one bardzo daleko. No ale trzeba samemu wyruszyć w Polskę!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz