Obserwatorzy

niedziela, 29 grudnia 2013

TAG: TV life.

Hej Moi Kochani Czytelnicy.
Postanowiłam, że zrobię TAG. Będzie to TAG o telewizji. Nigdy takiego TAGU nie widziałam. Więc myślę, że będzie on dla was ciekawszy. A jeżeli widzieliście taki TAG to napiszcie w komentarzu.


1.Od kiedy oglądasz telewizję?
Myślę, że już, gdy byłam mała, oglądałam bajki itp.

2.Ulubiony kanał w telewizji?
Mam sporo tych ulubionych kanałów, najczęściej jednak oglądam TVN I TVN style.

3.Który kanał najpierw włączasz gdy zaczynasz oglądać telewizor ?
Najczęściej Tvn.

4.Byłaś "w samym środku" jakiegoś kanału? Widziałaś jak się to wszystko tworzy?
Tak miałam okazję ;)

5.Ulubiony serial?
Chyba Rodzinka.pl.

6.Ulubiony aktor/aktorka?
Angelina Jolie, a z aktora to nie mam.

7. Najlepszy film jaki obejrzałaś?
"Ósmoklasiści nie płaczą".


Jak wam się podobał Tag?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz