Obserwatorzy

poniedziałek, 30 grudnia 2013

Przygotowania na sylwestra.

Hej Moi Kochani!
Nie wiem czy wiecie, ale już jutro Sylwester!
Zwykle spędzam go z rodziną lub u babci. Ale w tym roku sylwester będzie wyjątkowy.
Spędzam go z moją przyjaciółką ;) Nie mogę się już doczekać!
Dla was dziś napisałam, mój plan przygotowań. Możliwe, że może pomorze on wam w swoich przygotowaniach na sylwestra.

1.Wygodny, wizytowy strój.
Według mnie warto się ładnie ubrać na imprezę sylwestrową. Chcemy pięknie wyglądać. Ale pamiętajcie, gdy założymy sobie za dużo dodatków będzie nam się  niewygodnie tańczyć.

2.Potrawy i inne.
Na imprezę warto poświęcić czas na przygotowanie potraw lub kupienie  na przykład paczki czipsów.
No i oczywiście dużo, dużo picia.

Moje zdjęcie ;D

3. Zabawy i szalona muzyka.
Zabawy na sylwestrową noc to tylko mniejsza część imprezy, dopiero najważniejszą rzeczą jest muzyka. Najlepsza jest szybka i szalona z mocnymi uderzeniami w tle.

HaHa ja...!

4.Filmy na nudę.
Jeżeli znudzi wam się tańczenie na okrągło możecie oglądnąć jakiś film. Mogę wam tylko powiedzieć, że za darmo i bez rejestracji filmy możecie obejrzeć na playtube.

5.Dobre fajewerki.
No i tak mamy już odliczanie. Dobre fajewerki do podstawa. Ważne jest, aby sprawnie działały. Najlepiej kupujcie fajewerki w sklepach ich po święconych. Wtedy macie pewność, że będą działały. No i najważniejsze, samemu nie odpalajcie fajewerek.

Jak wam się podobają zdjęcia i post?
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz