Obserwatorzy

niedziela, 1 czerwca 2014

Plans for the holidays

 Hej Słoneczka :)
 Niestety nie było mnie tu .. około miesiąc. Ale bez obaw od tego miesiąca zacznę pielęgnować bloga jak być powinno. Mogę jeszcze dodać, że było to spowodowane brakiem czasu. W szkole musiałam napisać ostatnie już testy w tym roku szkolnym. A jeżeli miałam już czas, spędzałam go na świeżym powietrzu w gronie znajomych.
 Słońce coraz mocniej przygrzewa, a jest to wielki znak nadejścia .. lata ! Nic dziwnego, przecież już jest czerwiec. W czerwcu są oczywiście wakacje. Każdy już ma na pewno na nie jakieś plany. W tym poście przygotowałam dla was moje plany, które mogą być inspiracją dla waszych planów :).









~Obozy 

Latem wyjeżdżam na dwa obozy. Jeden jest szkolny,a drugi Karate. (Jeżeli chcecie to napiszcie w komentarzu a postaram się zrobić posta o moim hobby karate). Na blogu możliwie że pojawi się wiadomość o dniach a których mnie nie będzie itp.


~ Rodzinny wyjazd 

Jak co roku wyjeżdżam gdzieś z rodziną. W tym roku jadę nad polskie morze. Kto nie lubi Bałtyku ? Hah. Uwielbiam takie wyjazdy. Szum morza, dźwięk mew, piasek, ludzie krzyczący - Gorąca Kukurydza !, niebieskie morze i słońce, to jest to co uwielbiam :).

~ Spotkanie z przyjaciółmi 
Wakacyjne spotkania z przyjaciółmi... To zapamiętuje na długo. Zawsze dzieje się coś śmiesznego.
Uwielbiam to !






~ Coś dla siebie

W wakacje zawsze mam czas wolny. Dlatego zamierzam zrobić coś dla siebie. Chciałabym posłuchać muzyki, poczytać książkę, albo po prostu się wyspać. Spanie do 12.00 Haha :D

~Poświęcić dużo czasu blogowi 

Jak już pisałam, ostatnio bardzo zaniedbuję bloga. Dlatego w te wakacje zamierzam poświęcić dużo czasu blogowi. Postaram aby posty pojawiały się przynajmniej co dwa dni.




Jakie macie pomysły na następne posty ? A co wy będziecie robić w te wakacje ? :) 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz