Obserwatorzy

sobota, 15 lutego 2014

Valentine's Day

Hej!
 Wiem, że walentynki były wczoraj, ale nie miałam chęci na napisanie posta. Walentynki od zawsze kojarzyły mi się z czymś miłym. Zawsze czekałam na ten dzień, ale w tym roku nie miałam ochoty tego dnia świętować. Hahaha. Nie zapomnijcie, że dziś jest dzień singla. :)
 Niestety brakuje mi pomysłów na posty, może macie jakiś ciekawy pomysł? Zdjęcia, te które dodaje są średniej jakości to wszystko przez światło. Co prawda robię je z kamerki internetowej, ponieważ brak mi czasu i chęci, aby zrobić sama dla siebie mini sesję moim aparatem.
 Jeżeli chodzi o sprawę konkursu, o którym wspominałam w poprzednim poście. Wolałabym poczekać z takimi konkursami. Nigdy żadnego konkursu nie zrobiłam, ale jeżeli przytrafi mi się okazja, w której będę miała coś do rozdania, zorganizuję większy konkurs.












Hahaha. Fajne zdjęcia ze sklepu Sinsay, musiałam wstawić. 
Które zdjęcia najbardziej wam się podobają???
Proszę zostaw komentarz <33

xoxo

1 komentarz:

  1. ja nie obchodze walentynek ale fajny post + na prawdę tu fajnie, jeśli ci się u mnie spodoba, możesz zaobserwować, na pewno się odwdzięcze. Zapraszam do mnie ada-aduska.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń